תזונה נכונה ובריאה

תזונה נכונה ובריאה היא המפתח לריפוי עצמי נטול תרופות או אמצעים מלאכותיים. בהקפדה על תזונה בריאה אתם מאפשרים לגוף שלכם להשלים את החסכים אשר מעוררים את המחלות השונות ולטפל בגורמים אשר יוצרים את הבעיה ולא בסימפטומים השונים. מחקרים רבים הראו קשר ישיר בין תזונה לקויה להופעת המחלות הבאות:

 ·       סכרת
·        כולסטרול גבוה
·        אנמיה
·        בעיות בלחץ הדם
·        עייפות וחולשה
 
מדוע חשוב להקפיד על תזונה נכונה ובריאה בכל שלבי החיים

בגילאים המוקדמים יותר, תזונה נכונה ובריאה היא המפתח להתפתחות תקינה אולם חלקינו שוכחים שגם בגילאים המבוגרים יותר לתזונה יש חשיבות מכרעת בשמירה על בריאותנו. השמנה, אשר הינה אחד הסימפטומים לתזונה לקויה, נחשבת למעודדת שורה ארוכה של מחלות ולאחד הקטליזטורים להתדרדרות בתחושה של הסובלים ממחלות כרוניות.


תזונה נכונה ובריאה

מדוע יש להקפיד על תזונה נכונה ובריאה בגיל השלישי

בגיל השלישי אנו עדים לירידה בתפקודים המטבוליים ולכן הגוף שלנו שורף פחות ופחות קלוריות. במרפאתי אני עדה מדי יום לירידה בתחושה הכללית בעקבות אי הקפדה על תזונה נכונה ובריאה ודואגת להסביר למטופלי שהדרך הטובה ביותר לעזור לעצמם היא להקפיד על אוכל טרי ולהימנע מאוכל מעובד.

 

 מה משותף לתזונה נכונה ובריאה ולרייקי

לתזונה נכונה ובריאה ולרייקי יש דברים רבים מן המשותף, כאשר הדבר הבולט ביותר הוא היעדר תופעות הלוואי של שני הטיפולים הללו. בניגוד לתרופות מרשם ומגוון הכדורים שאנו צורכים על בסיס קבוע, תזונה נכונה ובריאה בשילוב עם טיפולי הרייקי מציעים ריפוי הוליסטי. האמונה שלגוף שלנו יש מנגנון לריפוי עצמי נמצאת במרכז של שתי שיטות ריפוי אלו והשילוב ביניהם יוצר סימביוזה אנרגית שר משפיעה באופן חיובי על איכות החיים של כל מטופל. בנוסף, השינוי בתזונה מייצר תשתית פיזית אידיאלית לטיפולי רייקי ונחשב טיפול משלים לכל דבר.