IMG-20150628-WA0001.png

אם כבר חוויתם טיפולים קונבנציונאליים של רופאים ודיאטנים וספגתם כישלונות, כדאי לכם לשנות כיוון.
איכלו מזון בריא  והפסיקו לספור קלוריות. 
מזון בריא הוא מזון שהגיע ישירות מהמקור - כלומר מהצומח. הימנעו לחלוטין ממזון מתועש. זהו מזון שנהרסו בו רכיביו החיוניים והוסיפו לו רכיבים מלאכותיים זרים ובעיקר חומרי שימור שנועדו למנוע את קלקולו על המדף על-ידי חיידקים. אותם חומרי שימור מונעים אחר כך את עיכולו של המזון על-ידי החיידקים בגופנו.  
תנו למזון להיות התרופה שלכם, ולתרופה להיות המזון שלכם” – היפוקרטס

מדוע אנו צריכים לאכול פירות וירקות?
הגוף שלנו מלא ברעלים, כתוצאה מלחץ ומתח, תזונה לא בריאה ולא נכונה שאכלנו במשך שנים, זיהום אויר שנמצא מסביבנו ובתוכנו, הקרינה שאנו חיים בתוכה בכל יום כתוצאה מהשימוש בפלאפון, המחשב והטלביזיה, לא עושים מספיק ספורט וכו’...
הרעלים האלה, נקראים רדיקלים חופשיים, הממלאים כאמור את גופנו. הרדיקלים החופשיים האלה, הופכים לאחר מכן לחסימות בגוף, דלקות, ומחלות, ביניהן השמנת יתר. הדבר היחיד שיכול להילחם ברדיקלים החופשיים האלה, הם כמות עצומה של נוגדי חמצון, שאותם יש בפירות, ירקות ופירות היער ללא סוכר ונתרן שבקפסולות של ג’וס פלאס.

 

מדוע אנו צריכים השלמה של פירות, ירקות ופירות יער? הרי אנו אוכלים מספיק פירות וירקות...
אנו אמורים לאכול בכל יום בין 9-16 סוגים של פירות וירקות במנות גדושות. רובנו לא מגיעים לכמות המומלצת הזו.  כיום, רוב הפירות והירקות בארץ מלאים בחומרי ריסוס והדברה (ישראל היא שיאנית בריסוס והדברה של פירות וירקות במזרח התיכון), דבר שממלא את גופנו ברעלים. נוסף לכך, רוב הפירות והירקות נקטפים בעודם בוסר, כדי להאריך את חיי המדף שלהם, עד שהם מגיעים לסופרים ולשווקים. רוב הויטמינים והמינרלים מתהווים בפירות והירקות בשיא הבשלות שלהם, בעודם על השיחים והעצים. משמעות הדבר היא, כאשר קוטפים אותם טרם זמנם, כשאינם בשלים מספיק, כלומר בוסר, הם נקטפים ללא רוב הויטמינים והמינרלים שאמורים להיות בפירות והירקות, כלומר ללא הערכים התזונתיים שאמורים להיות בהם. ואנו אוכלים פירות וירקות בעיקר בגלל הויטמינים והמינרלים שאמורים להיות בהם...
לכן צריך להשלים פירות, ירקות ופירות יער, שנקטפו בשיא הבשלות שלהם, ללא שאריות של חומרי ריסוס והדברה. נוסף לכך, את רוב הפירות יער אין לנו בארץ, ומה שיש מלא בסוכר.
 
הקדימו תזונה לתרופה!
ג'וס פלאס הוא תוסף מזון 100% טבעי, המשווק כבר למעלה מ-25 שנה בעולם. תוסף תזונה טהור שמגיע בקפסולות, שמכילות תמצית של 30 סוגים של פירות, ירקות ופירות יער, ללא סוכר, נתרן ומים.
כיום ג'וס פלאס הוא כבר מותג, ומהווה נושא למחקר היסודי ביותר בשוק. 
התהליך שבו מיוצרות הקפסולות של ג'וס פלאס הוא תהליך ייחודי (באוקטובר 1997 נרשם באופן רשמי פטנט על דרך הייצור): תוך 24 שעות מהרגע שקוטפים את הפרי מהעץ, הם עוברים את העיבוד ונכנסים לתוך הקפסולה, תוך כדי שמוציאים מהפירות והירקות גם את המים, וביחד עם המים יוצאים גם הסוכר, המלח והקלוריות. זה הופך את הקפסולה של ג'וס פלאס לתוסף התזונה האידיאלי. בכל קפסולה של ג'וס פלאס יש רק 4 קלוריות, וצריכה יומית של 6 קפסולות של ג'וס פלאס שקולה לצריכה של 9-16 מנות של פירות וירקות.
מאז פרסום המחקר הקליני הראשון שעסק במוצרי ג'וס פלאס בשנת 1996, הוא נבדק בלמעלה מ-30 מחקרים קליניים שנערכו ע"י חוקרים באוניברסיטאות ובמרכזים רפואיים מובילים ברחבי העולם, ותוצאות המחקרים פורסמו במספר רב של כתבי עת רפואיים מוכרים וידועים. 

IMG-20160106-WA0003 IMG-20150628-WA0001 IMG-20151123-WA0003 IMG-20151020-WA0002 IMG-20151116-WA0002 IMG-20151115-WA0009 20140930_235253Medium IMG-20160106-WA0006 IMG-120160106-WA0000


המחקרים של ג'וס פלאס מראים שהוא:

  • נספג בגוף (מה שנקרא זמין ביולוגית bio-availability)
  • מגביר באופן משמעותי את האנטיאוקסידנטים בגוף
  • מפחית סימנים של דלקת בגוף
  • מוריד באופן משמעותי את הרדיקלים החופשים (מחמצנים)
  • מפחית במידה משמעותית את החמצון בגוף, מגן ועוזר לתקן את הדי-אנ-איי
  • מחזק את המערכת החיסונית
  • משפר את זרימת הדם
  • משפר את בריאות הלב
  • משפר את בריאות העור
  • משפר את בריאות החניכיים
  • מקטין את הסימפטומים של התקררות
  • מקטין הסיכוי לדלקות מערכתיות
  • משפר את ההתאוששות והיכולות האתלטיות


למעלה מ-20000 רופאים ברחבי העולם ממליצים על ג'וס פלאס למטופלים שלהם.
IMG-20151123-WA0003.jpg 
במחקר שמתנהל כבר למעלה מ-10 שנים שהשתתפו בו כבר כ-1,000,000 ילדים, נרשמה אצל ילדים שלקחו ג'וס פלאס באופן קבוע, עלייה משמעותית של עשרות אחוזים: 
 
59% השתתפות רבה יותר בפעילויות ספורט
60% שיפור בריכוז שהוביל לעלייה בתוצאות אקדמיות
67% פחות איבוד ימי לימודים
69% שותים יותר מים
79% אוכלים פחות מזון מהיר
70% אוכלים יותר פירות וירקות
92% מודעים יותר לבריאות שלהם
 
 
Juice PLUS+ COMPLETE  היא אבקה להכנת משקה על בסיס חלבונים, בטעם שוקולד או וניל, בתוספת ויטמינים ומינרלים, המבוססת על מזון מלא,
ומספקת תזונה מאוזנת בכל מנה.
הרכיבים במוצר הם צמחיים בלבד, אינו מכיל גלוטן, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. וגם הטעם נהדר J בזכות הממתיקים הטבעיים הייחודיים שלנו. המוצר מכיל גם אבקת Juice PLUS+ של מיץ וציפה של פירות וירקות.
ניתן להשתמש Juice PLUS+ COMPLETE :
כארוחה מזינה ובריאה "לדרך", למי שאין זמן לאכול ארוחת בוקר/ צהריים/ ערב
ישמש כתמיכה לירידה במשקל
כתחליף לקלוריות ריקות
כחטיף בריאותי
כמשקה אנרגיה לפני אימון  
כמשקה להתאוששות לאחר אימון  
Juice PLUS+ COMPLETE  הוא בעל אינדקס גליקמי נמוך, כך שהוא מתאים גם לסוכרתיים כתמיכה לתזונה המומלצת, כתחליף לארוחה או לארוחת ביניים.
אופן ההכנה
מנה אחת של COMPLETE : כף אחת מהאבקה בתוספת 250 מ"ל חלב 1%. 
מנה מוכנה של COMPLETE מכילה:
221 קק"ל (שוקולד) 
19.6 גר' חלבון
4.5 גר' סיבים תזונתיים
2.8 גר' שומן 
 
המוצר נמכר באריזה בת 6 שקיות המכילות 15 מנות כל אחת, ובסה"כ 90 מנות לקופסא
ניתן לרכוש אריזת 6 שקיות בטעמי שוקולד, וניל, או מעורב (MIX) - שלוש שקיות מכל טעם 
 
את מי זה יכול לעניין?
1. לאנשים העוסקים בספורט - מאמנים ומתאמנים
2. אנשים המובילים תהליכי ירידה במשקל וכאלו שמעוניינים בתמיכה משמעותית בתהליך ההרזיה
3. צמחונים טבעונים ונטורופאטים
4. לכל האנשים שרוצים לאכול מזון בריא - המכיל את כל אבות המזון
 
yifat-zulier.juiceplus.com  

 

סרטונים:

 

Youtube Video Youtube Video Youtube Video